Pink and No Socks Post :')

Szkoda, że ten czas tak szybko leci, a z roku na rok przekonuję się, że coraz szybciej. Ciężko w to uwierzyć, że to już Maj, mam wrażenie, że jeszcze nie tak dawno temu zaczynałam liceum. Co prawda w dobrym towarzystwie czas szybko leci, a ja w liceum poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi i właśnie z tego powodu żałuje, że liceum trwa tylko 3 lata. Rzeczywistość uświadamia mi, że im później się za coś zabiorę tym gorzej dla mnie, ale niestety jestem mistrzem odkładania obowiązków na ostatnią chwilę i zdecydowanie "Nocnym Markiem". Niestety to odbija się na weekendach w czasie, których śpię do 13, ponieważ muszę odespać cały tydzień szkolny.
W końcu udało nam się dorwać słońce i wybrałyśmy się dzisiaj na rynek oczywiście jak zawsze z moją najlepszą przyjaciółką miałyśmy niezły ubaw. Niestety tylko na krótko bo obie w tym dniu nie miałyśmy zbytnio czasu. Mimo tego zdążyłyśmy zrobić zdjęcia. :).
Piszcie w komentarzach jakie są wasze sposoby na wykorzystanie czasu chętnie skorzystam z waszych porad. Mam nadzieję, że podoba wam się stylizacja i zdjęcia. Piszcie co o niej sądzicie i podawajcie swoje blogi. ❤️













Fot. Martyna Kurzak 
Bluzka Stradivarius
Mom Jeans ZARA
Pasek RESERVED
Buty Converse
Torba MEDICINE
Zegarek Daniel Wellington


Komentarze

  1. Strasznie podoba mi sie ta bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze mam przed sobą 3 lata wspaniałego liceum. Podobno studia są najlepszym czasem ;)
    Świetnie wyglądasz.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. widzimy znajome miejsce haha, super foteczki! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzeczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzeczka <3 bardzo podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ słonecznie :) bardzo fajny zestaw - idealny na co dzień :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, śliczny zegarek

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia<3
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty