Blue Jeans Mom Jeans

Chyba nie znam bardziej roztrzepanej osoby ode mnie :').
Zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę, pakuje się do szkoły rano, zbieram się tuż przed wyjściem, zadania i naukę zostawiam na wieczór (chyba, że mam jej tyle, że nie mogę sobie pozwolić na "poszkolne" seriale ). Do szkoły budzi mnie babcia i gdyby nie ona to pewnie, co drugi dzień byłabym spóźniona:’).
Tym razem również Martynka przekonała się, że nigdy ze mną nic nie wiadomo. Oczywiście, gdy robiła mi zdjęcia w pewnej chwili aparat się "zawiesił", a powodem tego była rozładowana bateria. Myślałam, że oszaleje, bo staram się, aby wszystkie zdjęcia i cały blog naprawdę dobrze wyglądały.  Nie chciałam jednak rezygnować ze zdjęć, więc postanowiłam, że moja pani fotograf zrobi je telefonem.
Nie sądzę, że jakość będzie równie dobra jak ta z aparatu, ale chyba nie jest tak źle.
Piszcie w komentarzach czy też wam się zdarzyło zawalić totalnie jakieś ważne sprawy i co sądzicie o stylizacji:).







 




Bomberka H&M
Top ZARA
Mom Jeans Pull&Bear
Buty Nike Air Force






Komentarze

  1. Stylizacja jest przepiękna ! Jeansy mają w sobie to coś. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/05/sukienka-w-paski-kwiaty-striped-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Nie tylko Ty odkładasz wszystko na ostatnią chwilę ;)

    www.poolifashion.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty