W Rossmannie trwają promocje -49% na kosmetyki do makijażu i pielęgnacji twarzy oraz lakiery do paznokci. Wybrałam się właśnie w drugim dniu promocji. Niestety ciężko było się dostać do półek promocyjnych z powodu ilości osób przeglądających towary. Ja kupiłam tylko 3 produkty, ale jestem z nich bardzo zadowolona. :)
Informacja dla osób posiadających i zarejestrowanych w aplikacji Rossmanna. Obowiązuje was -55%. Ci którzy jeszcze nie założyli aplikacji niech szybko zakładają (żeby nie musiały robić tego tak jak ja i moja przyjaciółka podczas czekania na swoją kolej do kasy :')).
 
Kot jest tylko ozdobą :)

 


 
 
Rimmel London Stay Matte
 


26,79 zł cena stała
Słyszałam o nim dużo pozytywnych opinii. Szukałam właśnie pudru który sprawi, że moja mocno świecąca się twarz stanie się matowa, wiec pomyślałam, że ten będzie idealny. Z pewnością dobrze matuje i to jest jego plus natomiast minusem jest to, że jest mało kryjący. Także opakowanie pozostawia wiele do życzenia nie ma w nim gąbeczki ani lusterka no, ale cóż. Na koniec optymistycznie dodam tylko, że ładnie pachnie :).
 
Eyeliner Wibo
8,99 zł cena stała
Ostatnio często ćwiczę kreski więc potrzebowałam tani eyeliner, który mogę beż wyrzutów sumienia "wymazać". Za ta cenę nie spodziewam się jakiejś super jakości, ale zobaczymy może mnie zaskoczy. To eyeliner w pędzelku a nie w gąbeczce. Myślę że potrzebujecie linera do ćwiczenia kresek a lubicie pędzelki to ten będzie ok.
 
Lakier do paznokci Lovely Nude
Wzięłam go nie będąc pewna czy faktycznie chce ten kolor, ale kosztował po promocji ponad 3 zł, więc stwierdziłam, że wezmę na próbę. Kolor jest naprawdę prześliczny (beżowy, wpadający w jasny brąz). Naprawdę jestem zadowolona i myślę, że to zaraz po pudrze mój najlepszy zakup :).
 

6,59 zł cena stała

Zachęcam was także do kupna inek z Maybelline New York Colorsensational w tym szarym opakowaniu ja mam piękny delikatny beż o numerze 930 Nude Embrace. Co prawda ja ją kupiłam na promcji w Hebe, ale zapłaciłam tyle samo co promocji w Rossmannie.


 
 

29,69 zł cena stała
 
I oczywiście Suchar
Co mówi Makaron do Ryżu we Francji ?
Pa ryż :')
 
Do zobaczenia w następnym poście :*
 
 
 


Komentarze

  1. Spodobał mi się kolorek lakieru :) Już nie mam czym malować paznokci, chyba sobie kupię!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny odcień lakieru i szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te sama szminke 930! szkoda, ze nietrwala troszke. :(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ciężko się trochę na tym blogu odnaleźć :)
    Ja niestety nie skorzystałam z promocji w rossmannie

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ogarnąć te wszystki opcje :), ale dziękuje za uwagę na pewno się tym zajmę

      Usuń
  5. Eyeliner i puder mam, i super się spisują oba. Eyeliner to już moje n-te opakowanie, puder testuję :D Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie liner niestety się nie sprawdził, ale z pudru jestem bardzo zadowolona. Cieszę się, że spodobał Ci się mój i dodałaś mnie do obserwowanych :).

      Usuń
  6. świetny wpis! :* super stylizacja
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty