First Outfit on Road

Ciesze się, że są już matury, na szczęście nie musze jej zdawać w tym roku, ale tegoroczni maturzyści zafundowali nam dodatkowe 3 dni wolnego. Ostatnie dni były "przepiękne" jak na kończący się kwiecień, jedyne o czym teraz marze to wyjechać gdzieś, gdzie jest ciepło i gdzie mogła bym ponurkować.
Dzisiaj razem z moją najlepszą przyjaciółką wybrałyśmy się na zdjęcia, nie mogłam się już doczekać pierwszego postu ze stylizacją.
Osoby, które mnie znają wiedzą (i również wy przekonacie się o tym), że nie mam jednego określonego stylu. Moja szafa to tak naprawdę mieszanka stylów, (chociaż moimi ulubieńcami są biel i czerń) to w mojej szafie znajdują się też różne wzory i kolory.
P.S
Znane blogerki mają nie tylko stylowy ubiór, ale też są bardzo ładnymi dziewczynami. Wiem, że nie jestem szczególnej urody :'), ale mimo to mam nadzieje, że będziecie zwracać bardziej uwagę na moje stylizacje niż na wygląd. Chciałam założyć bloga po to aby dzielić się z wami moim stylem i mimo tego, że nieszczególnie wychodzę na zdjęciach mam na dzieje, że zostaniecie tu ze względu na stylizacje i nie tylko :).







I wersja dla tych, którzy lubią wysokie buty
 

 




















 Fot. Martyna Kurzak
Kurtka ze sztucznej skóry RESERVED
Spodnie MOHITO
Botki CCC
Nie wiem jak nazywają się te drugie buty, ale one są z VENEZI
Torebka/Kopertówka H&M
Pasek RESERVED
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Komentarze

  1. Świetna stylizacja, widzę że mamy podobne gusta:) Jesteś ładną dziewczyną, nie miej tak niskiej samooceny o sobie! Jeśli chodzi o zdjęcia, następnym razem radziłabym przerobić kolorystykę, bo pojawia się taka mgiełka na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za uwagi, popracuje nad tym, co prawda dopiero zaczynam, ale spróbuje to ogarnąć :). Cieszę się, że podoba Ci się moja stylizacja.

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja i wbrew temu co piszesz jesteś bardzo ładna! I uwierz w to, to daleko zajdziesz🙂
    http://dobieramypodklady.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj... więcej akceptacji !!! :D
    Zdjęcia jak dla mnie 10/10 ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia na drodze moim zdaniem wychodzą najlepiej! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty